FUNCTIEOMSCHRIJVING
Als dossierbeheerder van een boekhoudkantoor krijg je het volledige takenpakket van A-Z: verwerking van documenten naar een BTW-aangifte, opstellen balansen en resultaten, opmaak diverse fiscale aangiftes, belastingsimulaties, ... Je volgt de klanten pro-actief op onder toezicht van de eindverantwoordelijke. Je werkt in een team van een 10-tal medewerkers.
Jouw profiel
- Je beschikt over een bachelor Accountancy-fiscaliteit of gelijkwaardig door ervaring.
- Ervaring is zeker een plus gezien het ruime takenpakket.
- Kennis van Microsoft Office is een vereiste.
- Kennis van de boekhoudsoftware expert/m plus van Kluwer is een meerwaarde.
- Je werkt nauwkeurig en methodisch.
- Je bent positief ingesteld, dynamisch en proactief.
- Je bent diplomatisch en hebt een vlot contact met klanten.
Ons aanbod
- Gevarieerd takenpakket met verantwoordelijkheid
- Interessante loonvoorwaarden
- Stabiele werkomgeving
Voor verdere info kan je steeds terecht bij boekhouding@onsia.be.